Technické SEO: jednorázová komplexní analýza

Technické SEO je základem celé vaší SEO strategie - pokud vaše stránky nejsou postaveny nebo strukturovány správně, vyhledávače budou mít problémy s procházením a indexováním vašeho obsahu.

V jednorázové analýze technického SEO se zaměřuji na identifikaci a následné řešení všech chyb, které mohou mít negativní dopad do crawlingu, indexace a rankingu stránek.

Součástí ceny je i max. 2 hod. Google Meet na probrání jednotlivých bodů.

Můžeme doručit do:
1.12.2024
Dodání služby do 10 dnů
14 000 Kč 16 940 Kč včetně DPH
Kategorie: SEO služby

Při zpracování technického SEO nedělám žádnou prezentaci ani pdf dokument. Preferuji obsah nad formou. Tvorba prezentace by stála zbytečné hodiny práce navíc a byla by to práce pro práci.

Report technického SEO zasílám do e-mailu v jednotlivých bodech, všechny zdrojové tabulky s reportem chyb přikládám. Neřeším to, co je dobře, ale jdu po konkrétních věcech, které jsou špatně.

Při technickém SEO kontroluji následující body

  1. Test reálné indexace na Googlu a Seznamu (separátní analýza, která hned na začátku může odhalit problémy s indexací)
  2. Robots.txt (direktivy, přítomnost sitemap, nevyloučené parametrické URL zvyšující potřebu crawl budgetu)
  3. Nezabezpečené verze URL (http vs https)
  4. Mixed content (zabezpečený obsah obsahující nezabezpečené prvky)
  5. Interní stavové kódy (3XX, 4XX, 5XX), redirect chain, redirect loop
  6. Formáty URL (URL s neASCII znaky, URL s mezerami)
  7. Konstrukce titulků (chybějící, duplicitní, vícenásobné použití titulků, umístění mimo)
  8. Konstrukce popisků pro vyhledávače - meta description (chybějící, duplicitní, vícenásobné použití titulků, umístění mimo)
  9. Sémantiku nadpisů (chybějící, duplicitní, vícenásobné použití H1)
  10. Optimalizaci obrázků (datově neoptimalizované, špatné pojmenování, bez alternativních popisků)
  11. Kanonické odkazy (kanonizované URL, vícenásobné použití Canonical, neindexovatelné kanonické odkazy, umístění mimo)
  12. Paginaci - stránkování (stránkovací loop, sequence errory, neindexovatelné stránkování, nasazení kanonických odkazů do stránkování)
  13. Direktivy v meta hlavičce (noindex, nofollow, noarchive, špatně nastavené max-snippet, image a video-preview)
  14. Hreflang (stavové kódy jiné než 200, hreflangy neodkazující zpět)
  15. Renderování JavaScriptem (test renderování, kontrola cache Google - jak vidí jednotlivé stránky Google)
  16. Kontrola interního prolinkování
  17. Strukturovaná data (důležité strukturovaná data, příležitosti k nasazení doporučených strukturovaných dat, validace)
  18. Sitemapy (důležité URL, které nejsou v sitemapách, Orphan pages - sirotčí stránky, URL ve více sitemapách, počet URL na sitemapu do 50K, datová velikost sitemap do 50 MB, validace sitemapy, napojení sitemap do Google Search Console, přítomnost odkazu v robots.txt)
  19. Rychlost načítání stránek (test rychlosti vybraných typů stránek)
  20. UX testování mobilní verze stránek (důležitých typů stránek na projektu)
  21. Kontrola řešení fasetové filtrace (pokud na stránkách je)
  22. Revize reportovaných chyb v Google Search Console (důvody neindexace, manuální zásahy, průběh crawl budgetu...)

Všechny body jsou při technickém SEO kontrolovány, ty, které vykazují chyby nebo problémy reportuji včetně konkrétních podkladů v tabulkách. Pokud je chyba komplexnější, natočím k problému komentované video se zasazením do kontextu.

Pozn.: U rozsáhlých webů neděláme celý crawling, ale analyzujeme pouze reprezentativní vzorek, např. 10.000 URL. Při analytice nám jde o identifikaci systémových problémů, na jejich odhalení stačí tento vzorek.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu