Mezi naše zákazníky patří také největší český SEO nástroj - Collabim.
Kromě základního technického SEO u Collabimu realizujeme všechny naše standardní postupy.
Po analýze klíčových slov a importu do Přehledu klíčových slov následovalo rozkreslení architektury a z ní odvozená obsahová strategie.
Práce jsme zahájili v březnu 2023. Nyní je na vyhodnocování ještě brzo. Na obrázku níže (z Ahrefs) je zafiltrovaná jen ta část stránek, do které tvoříme obsah, tzn. do akademie.
Celý projekt optimalizace se bohužel neobešel bez počátečního zaškobrtnutí, kdy chybně nastavená strategie zapříčinila zpomalení progresu. Ale o celém procesu se rozepíši za několik měsíců, až práce finálně dokončíme.
Vývoj organické návštěvnosti obsahové sekce Akademie na Collabim.cz. Poslední aktualizace obrázku 19.10.2023.
V rámci publikační strategie jsme realizovali textaci článků níže:
Jak na SEO v roce 2024: Návod, postup a strategie od SEO agentury SEOPRAKTICKY
Search Engine Marketing: Co to je SEM a nejlepší postupy pro rok 2023
Copywriting: Co dělá, kdo je a kolik stojí copywriter
Bing Webmaster Tools: Kompletní průvodce pro webmastery
Google vyhledávání obrázků: tipy pro efektivnější vyhledávání, rozšířené vyhledávání obrázků
YouTube vyhledávač a vyhledávání: historie, SEO, tipy
Influenceři v ČR: Kdo má nejlepší influencer marketing na českém internetu
Lidé se také ptají (dříve Lidé také hledají)
Co je a jak funguje Affiliate marketing
Google PageRank a S-rank z hlediska SEO
Nejlepší AI chatboty a alternativy k ChatGPT
TOP 10 webů pro stahování fotek i obrázků zdarma
Google Analytics 4 (GA4): Kompletní průvodce, tipy, triky, návody pro rok 2023
Microsoft (Bing) Ads: návod, přihlášení, tipy
Čeští youtubeři s nejvíce odběrateli
Největší sociální platformy pro publikování obsahu
Sklik: přihlášení, co to je, tipy a nápověda
Výchozí vyhledávač: Google jako výchozí vyhledávač
Google PageSpeed Insights: návod na analýzu rychlosti načítání stránek
Vyhledávání podle obrázku nebo fotky
Kdo je v oboru SEO nejvyhledávanější: SEO nástroje, SEO konzultanti a specialisté, SEO agentury
Nejlepší nástroje na počet slov a znaků
Nejlepší internetové vyhledávače: Top 5 vyhledávačů pro hledání obsahu
Moje historie vyhledávání Google: kde ji najdu, jak ji smažu
Google AdSense: návod, registrace, výdělky
Google Ads: návod, přihlášení, podpora
Jak vyhodnocovat SEO v Google Analytics 4
Výukové video (LearningResource, VideoObject, Clip) strukturovaná data
Strukturovaná data pro vyhledávání pracovních nabídek (JobPosting)
Metadata obrázků ve službě Obrázky Google
Strukturovaná data Jak na to (HowTo)
Strukturovaná data pro domácí aktivity (VirtualLocation)
Strukturovaná data FAQ (FAQPage, Question, Answer)
Strukturovaná data Fact Check (ClaimReview)
Strukturovaná data události (Event)
Odhadovaný plat (povolání) strukturovaná data
Strukturovaná data souhrnného hodnocení zaměstnavatele (EmployerAggregateRating)
Strukturovaná data v oblasti vzdělávání (Quiz, Question, and Answer)
Dataset strukturovaných dat (Dataset, DataCatalog, DataDownload)
Strukturovaná data seznamu kurzů (Course)
Strukturovaná data v carouselu (ItemList)
Drobečková strukturovaná data (BreadcrumbList)
Osvědčené postupy pro e-commerce weby ve vyhledávání Google
Přehled možností zobrazení ve výsledku vyhledávání
Začněte se službou Search Console
Strukturovaná data knih (BookActions)
Strukturovaná data článku (Article, NewsArticle, BlogPosting)
Generování strukturovaných dat pomocí JavaScriptu
Rozšířené výsledky vyhledávání
Obecné pokyny pro strukturovaná data
Úvod do značkování strukturovaných dat ve vyhledávání Google
Mějte pod kontrolou své úryvky (snippets) ve výsledcích vyhledávání
Zadání názvu webu do vyhledávače Google
Začněte se SXG ve vyhledávání Google
Vyhněte se rušivým interstitialům a dialogovým oknům
Pochopení funkce Core Web Vitals a výsledků vyhledávání Google
Pochopení uživatelské zkušenosti neboli page experience ve výsledcích vyhledávání Google
Zapište své firemní údaje ve službě Google
Nejlepší postupy SEO pro obrázky Google
Google Discover a vaše webové stránky
Obecné pokyny k flexibilnímu vzorkování (flexible sampling)
Doporučené úryvky (snippets) a vaše webové stránky
Definujte favikonu, která se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání
Ovlivněte data zveřejnění ve vyhledávání Google
Průvodce systémy řazení ve vyhledávání Google
Dočasné pozastavení nebo vypnutí webové stránky
Minimalizujte dopad A/B testování ve vyhledávání Google
5 příležitostí pro zpětné odkazy, které máte na dlani
Přesměrování a vyhledávání Google
Udržujte redigované informace mimo vyhledávání Google
Odstranění obrázků hostovaných na vašem webu z výsledků vyhledávání
Odstranění stránky hostované na vašem webu ze služby Google
Kontrola toho, co sdílíte se společností Google
Kvalifikujte své odchozí odkazy pro Google
SafeSearch a vaše webové stránky
Jak blokovat Search indexing pomocí noindex
Specifikace meta tagu Robots, data-nosnippet a X-Robots-Tag
Meta značky a atributy, které Google podporuje
Použití platného jazyka HTML pro zadání metadat stránky
Dynamické vykreslování jako řešení
Oprava problémů souvisejících s vyhledáváním v JavaScriptu
Pochopení základů SEO v JavaScriptu
Odstranění stránek AMP z vyhledávání Google
Ověření obsahu AMP pro vyhledávání Google
Vylepšení obsahu AMP pro vyhledávání Google
Pochopte fungování AMP ve výsledcích vyhledávání
AMP v pokynech pro vyhledávání Google
Nejlepší postupy pro mobilní stránky a indexování podle mobilních zařízení
Jak zadat kanonický kód pomocí rel=”canonical” a dalších metod
Uživatelský agent Google Read Aloud
Přehled crawlerů a fetcherů (uživatelských agentů) Google
Jak Google interpretuje specifikaci robots.txt
Aktualizujte soubor robots.txt
Jak napsat a odeslat soubor robots.txt
Jak stavové kódy HTTP a chyby sítě a DNS ovlivňují vyhledávání Google
Průvodce majitele velkého webu pro správu rozpočtu na procházení (crawling)
Ověřování Googlebot a dalších crawlerů Google
Snížení rychlosti procházení Googlebotem
Požádejte Google, aby znovu prohledal vaše adresy URL
Jak kombinovat rozšíření mapy stránek
Videomapy stránek a praktické příklady
Správa map stránek pomocí indexového souboru mapy stránek
Vytvoření a odeslání mapy stránek
Další informace o mapách stránek (sitemaps)
Doporučené postupy Google pro odkazy
Udržujte jednoduchou strukturu adres URL
Typy souborů indexovatelných společností Google
Přehled témat procházení a indexování (crawling, indexing)
Začněte s vyhledáváním: průvodce pro vývojáře
Údržba SEO vašich webových stránek
Příručka optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Vytváření užitečného, spolehlivého a pro lidi důležitého obsahu
Podrobný průvodce fungováním vyhledávání Google
Dostaňte své webové stránky do indexu Google
Zásady týkající se spamu pro vyhledávání Google
Google Search Essentials: Technické požadavky vyhledávače Google
Google Search Essentials: Dostaňte se do výsledků vyhledávání Google
HTML tag : Vkládání obrázků na web
Metadata a SEO: Vše, co o nich potřebujete vědět
HTML odkazy: definice, druhy a praktické SEO tipy na práci s nimi
Linkbuilding 2023: Kompletní návod, jak na budování zpětných odkazů efektivně