Každý projekt potřebuje relevantní návštěvnost. Buď si ji můžete koupit přes placené kanály, jako je např. PPC (Google Ads nebo Sklik), nebo můžete investovat do SEO. Podívejte se, jaký ekvivalent v peněžním vyjádření přináší organická návštěvnost našim klientům každý měsíc v porovnání s Google Ads.
Přemýšlíte, kolik peněz vám může ušetřit SEO v porovnání s PPC? Jestli se vám vyplatí investice do SEO? Podívejte se na odhadované částky, které by museli naši klienti měsíčně vynaložit v Google Ads, aby získali stejnou návštěvnost, jakou získávají z organického vyhledávání.
- apollogames.cz - 569.000 Kč měsíčně
- jimejinak.cz - 260.000 Kč měsíčně
- potapnicek.cz - 124.000 Kč měsíčně
- parolek-shop.cz - 120.000 Kč měsíčně
- collabim.cz - 135.000 Kč měsíčně
- atreya.cz - 105.000 Kč měsíčně
- lemurak.cz - 98.000 Kč měsíčně
- primakoupelny.cz - 94.000 Kč měsíčně