Kolik vám ušetří SEO v porovnání s PPC?

Každý projekt potřebuje relevantní návštěvnost. Buď si ji můžete koupit přes placené kanály, jako je např. PPC (Google Ads nebo Sklik), nebo můžete investovat do SEO. Podívejte se, jaký ekvivalent v peněžním vyjádření přináší organická návštěvnost našim klientům každý měsíc v porovnání s Google Ads.

Přemýšlíte, kolik peněz vám může ušetřit SEO v porovnání s PPC? Jestli se vám vyplatí investice do SEO? Podívejte se na odhadované částky, které by museli naši klienti měsíčně vynaložit v Google Ads, aby získali stejnou návštěvnost, jakou získávají z organického vyhledávání.

  • apollogames.cz - 569.000 Kč měsíčně
  • jimejinak.cz - 260.000 Kč měsíčně
  • potapnicek.cz - 124.000 Kč měsíčně
  • parolek-shop.cz - 120.000 Kč měsíčně
  • collabim.cz - 135.000 Kč měsíčně
  • atreya.cz - 105.000 Kč měsíčně
  • lemurak.cz - 98.000 Kč měsíčně
  • primakoupelny.cz - 94.000 Kč měsíčně

 

Zpět do obchodu