Slovníček pojmů souvisejících se SEO (optimalizací stránek pro vyhledávače), Strana 2

Content (obsah)

Content = obsah. Tento pojem souvisí s informačním a vizuálním obsahem stránek. Budování kvalitního obsahu (content creation) považuji za zcela stěžejní aktivitu při snaze o zvyšování návštěvnosti stránek. Budování kvalitního obsahu předchází většinou vytvoření content strategie, která řeší okruhy témat, priority jejich publikování, hloubku atd. Obsah je král (Content Is King) Chcete-li být ve vyhledávačích dohledatelní na konkrétní klíčová slova, bez kvalitního obsahu to nepůjde. I proto se často můžete setkat až s dogmatickým rčením, že obsah je král (myšleno pro odvětví SEO). Do určité míry se s tím dá souhlasit, bez kvalitního, originálního a pro čtenáře zajímavého obsahu neuspějete. Všechny vyhledávače se snaží na hledané výrazy nacházet nejvíce relevantní webové stránky, resp. re...

SEO: optimalizace pro vyhledávače ⭐

V tomto článku se dozvíte, co je SEO (Search Engine Optimization), česky optimalizace pro vyhledávače, jaká je definice SEO, k čemu je dobré i proč se SEO optimalizace neříká. Zjistíte jaký je cíl optimalizace webových stránek pro vyhledávače, jak poznáte nepoctivou SEO agenturu, neznalého i zkušeného SEO konzultanta (specialistu), jak se dělá optimalizace stránek krok za krokem. Dozvíte se také, jak psát SEO Friendly texty (optimalizované pro vyhledávače i lidi), aby vás vyhledávače milovaly. Jistě vás také bude zajímat ceník SEO. Jaká je cena optimalizace, kolik obvykle stojí. Pod pokličku nahlédnu také u termínů SERP (Search Engine Result Page), vysvětlím strategii Long Tail (dlouhý chvost), podíváme se na nejpoužívanější SEO nástroje. Kromě vysvětlení základníc...

Nahoru
12 položek celkem
Zpět do obchodu