Lokální obsah

Lokální (místní) obsahV lokálním SEO musíte optimalizovat stránky odlišně, než tomu je ve standardním SEO. Pořád bude vaším nejdůležitějším cílem obsahová relevance, ale musíte brát v potaz relevanci lokálního zaměření a cílení.

V minulosti stačilo, abyste do obsahu včlenili město nebo místo, ke kterému se služba vztahuje. Algoritmus Google je dnes ale podstatně sofistikovanější, proto to nebude stačit. Obsah musí být skutečně lokalizován, musí být být v souladu místo s vaší optimalizovanou klíčovou frází.

Malé a středně velké podniky mají v této oblasti obrovskou výhodu - pro ně je mnohem jednodušší psát lokalizovaný obsah až na úroveň např. čtvrtí. Velké weby, které fungují na národní nebo nadnárodní úrovni, nebudou schopni pracovat s lokálním SEO a konkurovat tak místním podnikům.

Jak psát lokální obsah

Vaše lokální klíčové fráze umístěte do důležitých prvků na stránce, titulku, nadpisu H1, obsahu, obrázku alt textu, URL a meta popisku. Ve vašem blogu můžete napsat lokalizovaný obsah, kde vyzdvihněte vaši lokální výhodu. Získáte tak větší provoz z lokálního vyhledávání.

Ujistěte se, že jste se začali dobře umísťovat na lokální výrazy. Teprve potom začněte rozšiřovat oblast o další města ve vašem okolí. Další lokality již budou mnohem těžší.

 

Další lekce z kapitoly Lokální SEO

 SEO-Akademie

Chcete vědět víc o SEO? Podívejte se na celý obsah SEO Akademie.

Zpět do obchodu