SEO nemůžete dělat bez optimalizace obsahu na vašich stránkách!
Kvalita obsahu stránky je jedním z nejzásadnějších prvků algoritmu Googlu, takže je důležité, abyste optimalizaci obsahu stránek věnovali maximální pozornost.
Pokud nemáte stránku, která by byla optimalizovaná na určitou klíčovou frázi, bude téměř nemožné, abyste se na danou klíčovou frázi ukázali ve výsledku vyhledávání (v SERP).
V této kapitole mojí SEO akademie vás provedu procesem optimalizace stránky. Od analýzy klíčových slov až po optimalizaci určitých prvků na stránce. Pamatujte na to, že Google disponuje pokročilou umělou inteligencí, která se neustále učí. Když budete optimalizovat webové stránky, vždy se ujistěte, že váš obsah odpovídá na vyhledávací dotazy uživatelů a je relevantní k hledané frázi. Jedině tak budete získat organickou návštěvnost z Google a jiných vyhledávačů v dlouhodobém horizontu.
Google má dnes mnohem pokročilejší algoritmus v posuzování relevance stránek. Už nehodnotí pouze jednoduchou technickou shodu obsahu s hledaným klíčovým slovem. Google dnes mnohem lépe chápe sémantiku, chápe synonyma, umí pracovat s kontextem.
A co tedy funguje? Tvořte obsah užitečný pro lidi! Nepište obsah pro vyhledávače, kde na každé stránce řešíte jedno klíčové slovo, na které cílíte. Vytvořte užitečný a relevantní obsah pro lidi, kteří ho skutečně budou číst. To je obsah, který pomůže posunout vaše stránky ve vyhledávači směrem k předním pozicím.
Chcete pomoci s on-page faktory? Podívejte se do nabídky mých SEO služeb.
Další lekce v kapitole ON-PAGE faktory (důležité věci na stránkách)
- Úvod do on-page faktorů
- Analýza klíčových slov / Analýza klíčových slov krok za krokem (pro pokročilé)
- Tvorba a optimalizace obsahu
- Základy ON-PAGE faktorů
Chcete vědět víc o SEO? Podívejte se na celý obsah SEO Akademie.