SEO eBook: Jak psát SEO Friendly články
Stáhněte si ZDARMA e-Book (ve formátu PDF) o tom, jak efektivně psát SEO Friendly texty.
Ebook je relativně krátkým vhledem do problematiky SEO a řeší pouhý fragment, psaní článku, co mu předchází a co po něm následuje. Má vám ukázat šířku a rozsah znalostí nutných k tomu, abyste dokázali konzistentně, dlouhodobě a efektivně zlepšovat vaše pozice v organickém vyhledávání. Představuje vám hloubku znalostí a specializací, které by měl SEO konzultant v mém vidění světa mít.
e-Book si můžete stáhnout zcela zdarma nebo přispět na jeho vznik symbolickou částkou 100 Kč.
Kategorie: | SEO knihy |
---|
Tento e-book je určen především pro všechny, kteří chtějí pomocí kvalitní a smysluplné tvorby dosáhnout stanovených cílů v organickém vyhledávání. Je určen pro provozovatele e-shopů, pro firmy prezentující se na internetu, pro tvůrce dalšího komerčního a nekomerčního obsahu.
V knize používám moje znalosti a zkušenosti z dané problematiky a zcela jistě se najdou i jiné názorové proudy, které budou můj přístup rozporovat nebo s ním jinak nebudou souhlasit. Konstruktivní kritiku, náměty a připomínky mi prosím zasílejte na moje kontakty, pište nebo volejte, věřte, budu za ně opravdu rád.
Cílem tohoto e-booku je vytvoření jednoho článku optimalizovaného na jedno vybrané klíčové slovo – Dárek pro tátu.
E-book by vám měl přinést odpověď a know-how na 2 základní otázky.
První z nich je, jak správně, korektně a v rámci WHITE HAT SEO napsat článek, který bude mít šanci uspět v konkurenci ostatních tvůrců stejného nebo velmi podobného obsahu.
Druhá otázka je, kolik času, energie a případně peněz se do takovéto aktivity vyplatí investovat. Proto je součástí e-booku jednoduchý výpočet možných přínosů sepsání jednoho článku (přepočteno na nejdůležitější metriku – konverzi, a na alternativní substituční náklad ve formě PPC kampaně na Skliku nebo Google Ads).
Nechci psát sáhodlouhý teoretický text, byť k tomu mám neustále sklony.
Mým cílem je vám přinést podstatné praktické informace, které vám pomohou v praktické realizaci SEO.
Řadu termínů, analýz a technik nebudu rozvádět a detailně popisovat, protože to přesahuje mnou vytyčeného cíle – udělat stručný, nápomocný návod, jak psát texty, které budou mít vyhledávače rády a vám se ekonomicky budou rentovat.
Knížku si také můžete stáhnout z následujících eknihkupectví:
eBook o SEO psaní článků podpořili
Velké poděkování patří dvěma společnostem, které vznik ebooku finančně podpořili.
- Collabim je nejpoužívanější SEO nástroj v ČR
- Shoptet je největší eshopovou platformou v ČR
Oběma firmám tímto děkuji.
Kapitoly e-booku Jak psát SEO Friendly články
- Jak a proč vznikla tato kniha
- Pro koho je a pro koho není tento e-book
- Co vás naučí e-book?
- Jak psát SEO Friendly texty a kolik se vám do toho vyplatí investovat
- Co byste měli udělat, než začnete psát jeden článek za druhým
- Co tvorbě contentu na vašem webu předchází?
- Jdeme psát SEO friendly článek na vybrané klíčové slovo
- Na začátku 1 klíčová fráze, pak to vystřelí na 555, do finále postoupí jen 48
- Efektivita psaní tohoto článku a tvorby optimalizace pro KW „Dárek pro tátu“
- Substituční hodnota vzhledem k PPC kampaním
- Hodnota konverzí, to je to, oč tu běží
- 360° analýza klíčového slova – základní klíčové slova a fráze v článku
- KONEČNĚ, jdeme psát článek, ale pozor…
- Je čas pro copywritera?
- Titulek stránky (Title)
- Popisek stránky – Meta Description
- SEO friendly URL pro naše klíčové slovo
- Testování zobrazení v SERP Features
- Jak to má vypadat – správná struktura článku
- Nadpis H1, H2 atd.
- Obsah článku
- Základní pravidla, která vám pomohou psát čtivý, strukturovaný a vyhledávači milovaný obsah
- Propagace článku
- Odkázání na článek v rámci vašeho webu
- Podpořte klíčové slovo doplňkovým originálním obsahem na vašem eshopu
- Hledání cest, jak na článek získat odkaz z jiných webů
- Co jsou pro vás klíčové metriky naší optimalizace
- Konverze
- CTR – míra prokliku
- Výsledek naší optimalizace -> posun ve výsledcích vyhledávání
- Co jsou klíčové metriky pro vyhledávače (zejména pro Google)
- Bounce rate
- Počet stránek na návštěvu
- Délka času na stránce
- Revize stávajícího obsahu
- Měřte, vyhodnocujte, pracujte s daty
- Checklist jak postupovat při psaní SEO friendly článku
- Hodně úspěchů při SEO
- O autorovi
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.