SEO reference a případové studie: Reálné výsledky stránek optimalizovaných pro vyhledávače

Podívejte se na naše SEO reference a případové studie

Mám rád, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto zveřejňuji výsledky mých optimalizací webových stránek a projektů v těchto SEO referencích a případových studiích.

Pokud budete chtít, můžeme se na konzultaci podívat na výsledky do Collabimu.

Rád vám ukážu, jak se na vyhodnocování dívám i jaké dosahuji měřitelné výsledky.

Chcete-li se podívat, kdo má v ČR nejlépe optimalizované stránky z problematiky SEO, můžete si přečíst obsáhlou případovou studii, ve které jsem porovnal téměř 100 SEO konzultantů a SEO agentur.

Na grafu výše je zobrazení Market Share - podíl vyhledávaných frázích obsahující frázi SEO v TOP 10 výsledcích SERP Googlu (aktuální stav k 20.8.2020).

Porovnání s TOP 10 nejlépe optimalizovanými stránkami z problematiky SEO v ČR.

Graf Market Share z Collabimu ukazuje, na kolik frází se porovnávané domény rankují v TOP10 ve vyhledávači Google na dataset všech frází obsahující frázi "SEO".

Níže se můžete podívat na analýzu Ahrefs Organic competitiors, která na grafu vizualizuje "tržní organickou pozici" projektů, které se umísťují v 10 nejlepších organických výsledcích vyhledávání pro stejná klíčová slova, ze kterých máte vy největší organický traffic. Níže tak můžete vidět porovnání SEOPRAKTICKY.CZ s weby, které ve svém obsahu řeší stejné téma.

SEOPRAKTICKY.CZ vs ostatní organická konkurence

Na jakých pozicích se na Googlu rankuje SEOPRAKTICKY.CZ

Nejsme teoretici, o dobré výsledky ve vyhledávání se snažíme i u našich projektů. Níže se můžete podívat na screenshoty (ze září 2022) z analytického nástroje Collabim  na naše pozice ve vyhledávači Google.

SEO reference

Různé typy SEO služb (analýzy klíčových slov, obsahové strategie, technické SEO, analýzu on-page faktorů, SEO správu atd.) jsem realizoval pro segmenty: móda, sportovní oblečení, doplňky výživy, suplementy, dárkové předměty, plastická chirurgie, nábytek, cestovní kancelář, mobilní telefony, průmyslové senzory, hnojiva, účetní, auditorské a právní služby, pracovní oblečení a obuv, prodej hraček, rybářské potřeby, IT služby, náhradní díly pro výpočetní techniku, zpravodajské a obsahové servery, recenze atd.

Kvůli podepsaným NDA nebo ústním dohodám o mlčenlivosti prezentuji pouze malý zlomek referencí.

Dlouhodobou péči věnujeme projektům PRIMAKOUPELNY.CZ, TOPNYZEBRIK.CZ, SPRCHOVANI.CZRECENZISTE.CZ A REVIEWSUPERVISOR.COM a spoustě dalším.

Výsledky našich zákazníků

Logo v SEO referencích samozřejmě nic nevypovídá o rozsahu spolupráce, času zahájení prací ani míře podílu naší práce. Proto níže na screenech z Ahrefs uvádíme začátek naší spolupráce na projektu (červený obdélník).

Kolik peněz měsíčně vám může SEO ušetřit na PPC?

Každý projekt potřebuje relevantní návštěvnost. Buď si ji můžete koupit přes placené kanály, jako je např. PPC (Google Ads nebo Sklik), nebo můžete investovat do SEO. Podívejte se, jaký ekvivalent v peněžním vyjádření přináší organická návštěvnost našim klientům každý měsíc v porovnání s Google Ads.

Naše SEO know-how pro naše klienty nedržíme pod pokličkou

Optimalizaci našich klientů děláme vždy tak, jak optimalizujeme naše vlastní projekty. Používáme stejné postupy, stejné workflow, stejné nástroje, stejné know-how a snažíme se vždy o dosažení nejlepších možných výsledků. S klienty sdílíme všechny naše znalosti a jsme plně transparentní v tom, co a jak děláme a proč to děláme. Nikdy neděláme žádnou balastní činnost, která nevede k výsledku. O tom, jak postupujeme např. u klientů na Shoptetu pojednává workshop níže.

Hodnocení našich klientů

parolek-shop-cz-seo-recenze 

seo-reference-hodnoceni

Michal je jednička na české SEO scéně. Je orientovaný na výsledek a všechny rady a doporučované kroky umí podložit fakty a následně vyhodnotit + interpretovat výsledky tak, aby to pochopil i laik. Spolupracuji s ním dlouhodobě a doporučuji jej vřele i svým klientům.

Jan Barbořík, devenio.cz, 2022

seo-reference-hodnoceni 

Po dvou letech od startu e-shopu jsme se stali jedničkou v organickém vyhledávání pro náš obor. Michal pracuje systematicky, reportuje průběh prací i výsledky. Super spolupráce!

Petr K., jednatel v topnyzebrik.cz, 6.3.2022

seo-reference-hodnoceni

Pán Binka je odborník v oblasti SEO. Oceňujem jeho komplexný prístup a snahu veci dotiahnut. Komunikácia s ním je vždy vecná a zároveň príjemná. Je trpezlivý veci vysvetliť. Teším sa z našej spolupráce.

Ing. Eva Ďurčovičová, Majitelka a provozovatelka největšího internetového portálu zaměřeného na plastikářský průmysl PlasticPortal.cz / PlasticPortal.sk / PlasticPortal.eu, 4.11.2020

seo-reference-hodnoceni

Michal pro nás dělal technické SEO + klíčovku a obojí zpracoval velmi profesionálně. Má velmi analytický přístup, potřebný nadhled a lidský přístup. Nenechá Vás ztratit se ve spoustě čísel, slov a neznámých pojmů, ani tápat, co si s výsledkem počít. Vše srozumitelně vysvětlí a pomůže Vám zorientovat se v této oblasti tak, abyste mohli výsledky analýz, co nejefektivněji využít pro svůj web. Spolupráci s Michalem mohu 100% doporučit.
 
Ing. Kamila Soukupová, Manažerka marketingu, ajp-tech.cz, 10.12.2019

seo-reference-hodnoceni

Michal sice nemá "kouzelné tlačítko na zapnutí SEO", ale díky svému obrovskému přehledu a znalostem v oboru připraví jakýkoliv online projekt na lítý konkurenční boj ve výsledcích vyhledávání. Nezaskočí ho ani úplně začátečnické dotazy a žádná otázka pro něj není hloupá - trpělivě vše vysvětlí teoreticky a následně pomůže s reálným nastavením. Poradí si samozřejmě také s již rozvinutými weby a eshopy, kde lepší umístění ve vyhledávání je už jen otázkou citlivých, ale o to složitějších úprav. A právě tam se nejlépe projeví Michalovy dlouholeté zkušenosti. Po všech přešlapech se SEO specialisty se až Michal stal tím, komu bez obav svěříme další rozvoj našich projektů.
 
Martina Wedlichová, majitelka, chlupaci.cz, 31. srpna 2020

seo-reference-hodnoceni

Hodnocení? To je jednoduché....Domluvený rozsah práce splněn, termín dodržen, předání a vysvětlení o VÍKENDU V NEDĚLI. A nějaké negativní hodnocení? Přemýšlím a o žádném nevím :-)

Iveta Farmačková, majitelka, energieprirody.cz, 27. dubna 2020

seo-reference-hodnoceni

Spolupracu s Michalom odporucam vsetkymi desiatimi:1. velmi ludsky pristup, vysoka profesionalita, obrovsky prehlad (my sme riesili SEO a klucovku) 2. vsetko perfektne vysvetlene, logicky a systematicky zoradene3. pomer cena/vykon predcil nase ocakavania, naozaj odviedol kusisko prace4. po predoslych skusenostisch s "pseudo online expertami" bola spolupraca s Michalom ako najst maly klenot :) V buducnosti uz viem na koho sa obratit.

Denisa, pangreen.sk, 21. listopadu 2019

seo-reference-hodnoceni

Obrovská spokojenost! Pan Binka mi velmi pomohl, vše mi detailně vysvětlil. Vše bylo zpracováno tak jak jsme se domluvili a to velmi rychle. Domluva byla rychlá a velmi příjemná. Je to člověk na svém místě a určitě vím kam se obrátím příště.

David, Nordiction.cz, 11. listopadu 2019

seo-reference-hodnoceni

Michal nám robil kľúčovú analýzu pre náš e-shop a s jeho prácou som bol maximálne spokojný. Na SK a CZ trhu som nenašiel lepšiu prácu čo sa týka pomeru výkon/cena, takže Michala môžem s čistým svedomím doporučiť. Vážim si, že nemal problém cestovať z Brna do Prahy na prvé stretnutie, aj keď spolupráca nebola istá a hneď na prvom stretnutí som zistil že Michal je vo svojom obore profesionál a vie o čom hovorí. "Čerešničkou na torte" je, že sme dostali KW analýzu v kratšom termíne, ako bol dohodnutý, takže super!

Gabriel Šimčo, gatio.cz, 12. září 2019

Recenze našich knih o SEO

seo-reference-hodnoceni

"Bible SEO. Tak jednoduše a rychle lze vystihnout, o co vlastně v knize jde. Obsahuje ucelenou (a autorizovanými zdroji ověřenou) kuchařku o optimalizaci pro vyhledávače. Když budete mít staženou tuto e-knihu, může se internet klidně zítra vypnout, už nemusíte nikde jinde nic hledat. Akorát tedy se to SEO pak bude blbě praktikovat."

"Kniha je mnou nevídaným (a že jsem už pár publikací za posledních 15 let v internetovém marketingu na toto téma přečetl) souborem veškerých aktuálně dostupných informací o celé této široké problematice. Navíc podložena tunou odkazů na autoritativní zdroje v našem oboru."

"Knihu mohu s čistým svědomím na 100% doporučit všem, kteří se chtějí dostat velmi rychle a uceleně ke kompletním informacím o problematice optimalize pro vyhledávače. Své koupě nebudete litovat."

Dalibor Jaroš, CEO Collabim - Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR. Přečtěte si celou recenzi na Collabimu: SEO Bible aneb recenze e-knihy „Jak optimalizovat stránky (nejen) pro SHOPTET

seo-reference-hodnoceni

"Kniha se náramně dobře čte, je bez zbytečné omáčky, má profesionální zpracování, obsahuje desítky citací a neměla by chybět žádnému online markeťákovi v e-knihovně. Kniha se prodává za 1 100 Kč a s ohledem na to, kolik je za ní práce a know-how si tuto odměnu zaslouží v plném rozsahu a má mé 100% doporučení."

Zkušený SEO konzultant a PPC specialista s bohatou praxí, Tomáš Zahálka. Přečtěte si celou recenzi: Jak vypadá nová SEO kniha? Recenze na e-book — Autor knihy: Michal Binka

seo-reference-hodnoceni

"Tento detailní a čtivý vhled do optimalizace e-shopů (nejen) na Shoptetu ocení každý čtenář, který to s online podnikáním myslí vážně."

Milan Dubravský, SEO specialista SHOPTET

Recenze na moje SEO video školení a kurzy ze sociálních sítí

recenze-seo-kniha1 recenze-seo-kniha2 recenze-seo-kniha3 recenze-seo-kniha4 recenze-seo-kniha5 recenze-seo-kniha6 recenze-seo-kniha7

 

Jaké používáme postupy?

Na stránce referencí prezentuji výsledky, ale budou-li vás zajímat také postupy a metody, které používám, můžete si přečíst pár z mých článků:

I v SEO dbejte na sledování vhodných KPI

Budete-li si vybírat SEO konzultanta nebo SEO specialistu, nezapomeňte chtít prezentaci jeho reálných výsledků práce (ideálně všech podstatných KPI).

Chtějte vidět, jaké klíčové slova posunul, jaké byly jejich pozice před optimalizací, jaké po optimalizaci, za jak dlouho se dostavil výsledek, jestli je výsledek dlouhodobý atd.

Jaké jsou nejdůležitější KPI ukazatele, které byste měli v oblasti optimalizace webových stránek sledovat?

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze
  4. Bounce Rate (míra opuštění)
  5. Průměrný počet stránek na návštěvu
  6. Průměrnou délku návštěvy
  7. Stránky s nejvyšší mírou opuštění
  8. Crawl erory

Recence si nezasloužíme jenom my, ale i někteří naši klienti, bohužel. Proto, abyste také nenaletěli, podívejte se na náš seznam neplatičů a podvodníků.

Případová studie: SEO pro největší český SEO nástroj COLLABIM (meziroční nárůst návštěvnosti +2400 %)

Největší a nejpoužívanější český SEO nástroj Collabim nemusíme dlouze představovat. Kdo v České a Slovenské republice řeší optimalizaci stránek pro vyhledávače, Collabim by mu v portfoliu placených nástrojů neměl chybět. V naší agentuře Collabim používáme suverénně nejvíce ze všech placených SEO nástrojů. A kdybychom si měli vybrat jen jediný p...

Případová studie: Recenziste.cz po měsíci od startu

Ne všichni mají zavedený web. Pokud se rozhodnete začít s prací na novém projektu, je potřeba se obrnit trpělivostí, nastavit si správnou strategii a pak hodně pracovat. Na co si dát pozor u nových projektů a jak rychle přichází výsledky si můžete přečíst v článku SEO u nově vzniklých projektů: kdy přijdou první výsledky. V této případové studii s...

Případová studie: Potápníček.cz - optimalizace kategorií na ochranu proti škůdcům

Na webu Potápníček.cz naleznete široký sortiment přípravků sloužících k hubení obtížných škůdců v domech, bytech a zahradách. Na webu jsme realizovali optimalizaci několika hlavních kategorií, vytvářeli jsme podpůrný obsah v blogu. Práce probíhaly od 11/2020 do 05/2021. Níže na obrázku vidíte graf organické návštěvnosti z Ahrefs, žlutě je zaznače...

Případová studie: Almma.cz - regionální výrobce stínící techniky

Společnost Almma s.r.o. je česká firma, která byla založena v roce 1999. Almma je český výrobce stínící techniky a rolovacích garážových vrat. Na SEO jsme začali spolupracovat v lednu 2021. Níže na obrázku vidíte graf organické návštěvnosti z Ahrefs, žlutě je zaznačeno období naší spolupráce. ...

Případová studie: Kotula.cz - pražská realitní kancelář šlápla do SEO

Realitní kancelář Kotula.cz se zaměřuje na pražské klienty. Naše spolupráce na optimalizaci stránek pro vyhledávače začala v dubnu 2021, viz graf níže. K dobrým výsledkům jsme přispěli nejenom my, ale i sám majitel, pan Daniel Kotula. Ten je velmi aktivní i v ostatních komunikačních kanálech, např. točí velmi kvalitní video content na YouTube kaná...

Případová studie: PRIMAKOUPELNY.CZ - pustili jsme se do sprchových koutů

PRIMAKOUPELNY.CZ je nový e-shop s koupelnovým vybavením. Prosadit se ve vysoce konkurenčním prostřední není vůbec jednoduché a zabere to více času a úsilí. Na PRIMA KOPELNÁCH pracujeme kontinuálně, postupně zpracováváme e-shopové kategorie podle předem stanovených priorit. Jako první jsme dotáhli jednu z hlavních kategorií - sprchové kouty. Tato...

Případová studie: ZALOZTESRO.CZ - organická jednička při hledání způsobů, jak založit s.r.o.

ZALOZTESRO.CZ je úzce zaměřený web Notářské komory České republiky, který upozorňuje na možnost založení s.r.o. přímo přes notáře, nikoliv přes prostředníky (obchodníky s již založenými s.r.o.). Realizované práce Analýza klíčových slov Řízení kompletního redesignu a přeprogramování stránek Copywriting Graf rozložení pozic Graf rozložení...

Případová studie: TOPNYZEBRIK.CZ, absolutní organická jednička v SEO mezi prodejci topných žebříků

TOPNYZEBRIK.CZ je specializovaný e-shop na prodej koupelnových topných žebříků. Prosadit se s koupelnovým vybavením mezi velkými hráči na trhu není vůbec jednoduché. K "boji" ve výsledku vyhledávání jsme museli vyzvat velikány jako jsou Siko, Hornbach, Alzu, Mall, Heureku, Zboží.cz nebo Favi. Jedním z pilířů návštěvnosti se na těchto stránkách mě...

Případová studie: SEOPRAKTICKY.CZ má 98 % prioritních frází na první straně na Googlu

SEOPRAKTICKY.CZ, jak asi již tušíte, nabízí optimalizaci stránek pro vyhledávače. Naší hlavní předností je to, že SEO realizujeme vždy na základě precizně připravené analytiky. Přesně víme, co se na projektu má realizovat, v jakém je projekt stavu (jaký má ranking), jaké má příležitosti ke zlepšení a naopak, v čem je již silný. Implementaci na st...

9 položek celkem
Zpět do obchodu