PRIMAKOUPELNY.CZ je nový e-shop s koupelnovým vybavením.
Prosadit se ve vysoce konkurenčním prostřední není vůbec jednoduché a zabere to více času a úsilí.
Na PRIMA KOPELNÁCH pracujeme kontinuálně, postupně zpracováváme e-shopové kategorie podle předem stanovených priorit.
Jako první jsme dotáhli jednu z hlavních kategorií - sprchové kouty. Tato kategorie je opravdu rozsáhlá, z analýzy klíčových slov nám vyplynulo cílení na 504 frází, které pokrýváme relevantním obsahem, jak pro transakční, tak informační dotazy.
Níže prezentujeme výsledky práce od 1.4.2022 do dnešního dne - 16.8.2022. Na datech níže můžete vidět, čeho je reálné dosáhnout na vysoce konkurenční kategorii při maximálním nasazení (full-time copywriterka + SEO konzultant po dobu 3 měsíců).
Realizované práce
- Analýza klíčových slov
- Obsahová strategie s následnou realizací
- Copywriting
- UX kategorií a parametrických kategorií
- Optimalizace on-page faktorů
Graf rozložení pozic
Graf rozložení pozic všech sledovaných frází z kategorie sprchové kouty (celkem 504 frází - což je opravdu velká kategorie).
Market Share
Po 3 měsících práce jsme se stali organickou dvojkou na sprchové kouty a dále útočíme na Siko :-).
Historie klíčových slov v kategorii sprchové kouty
Níže vidíte rozdíl mezi rankingem před zahájením prací a po 4 měsících. Červeně je označen rozdíl mezi výchozími a aktuálními pozicemi frází na Googlu.
Tabulka historie pozic klíčových slov před optimalizací a k aktuálnímu datu.
Průběh organické návštěvnosti na projektu dle Ahrefs.
Vývoj organické návštěvnosti z Google Analytics
Na grafu níže vidíte postupný vývoj organické návštěvnosti na projektu.