Copywriter
Šikovný copywriter je schopný s lehkostí a potřebnou čtivostí sepsat článek, text, obsah, popisek a vše ostatní pro váš on-line projekt. Text nesmí být výčtem klíčových slov proložených jinými klíčovými slovy. Jen je potřeba ohlídat si několik zásadních věcí při spolupráci s copywriterem.
- Copywriter by se měl seznámit s vaším byznysem, měl by ho chápat a orientovat se v problematice, o které píše
- Copywriter by měl v první řadě vycházet z námi dodané výsledné analýzy klíčových slov a frází, viz kapitola „Základní klíčové slova a fráze v článku“
- Copywriter by měl znát základní principy SEO (zejména pro psaní titulku, description i nadpisů)
- Copywriter by měl umět napsat poutavý titulek co zvyšuje CTR, chytlavý a užitečný obsah a měl by umět přinášet odpovědi na vyhledávací fráze, na které návštěvníci přišli
- Máte-li u SEO optimalizovaných stránek na konkrétní klíčová slova vysokou Bounce rate, malý čas strávený na webu a žádné konverze, je na čase změnit SEO konzultanta a copywritera