ROI (Return on Investment)

Návratnost investic (ROI - Return on Investment) je způsob měření výkonu SEO aktivit (a nejen těch). Vypočítá se vydělením toho, kolik výnosů jste získali prostřednictvím organického vyhledávání, cenou celkové investice a vynásobením 100.

Sledujte nás na našem Instagramu

Jak poznat SEO šmejda? 4. část 💡 Cílem videa není někoho zesměšnit, ale upozornit na varovné signály, na které byste si...
Jak poznat SEO šmejda? 3. část 💡 Cílem videa není někoho zesměšnit, ale upozornit na varovné signály, na které byste si...
Jak poznat SEO šmejda? 2. část 💡 Cílem videa není někoho zesměšnit, ale upozornit na varovné signály, na které byste si...
Volal vám někdy „SEO specialista“ a tvrdil, že váš e-shop má problém? Možná jste právě mluvili se SEO šmejdem. 🚨 Jak...
🌫 Představte si… Máte skvělý e-shop, ale nikdo ho nenajde. Zákazníci tápou v temnotě internetu, zatímco váš web zůstává...
Týden byl dlouhej a mozek už přešel do úsporného režimu. 😴 Když už si místo dalšího úkolu dáváš “nenápadnej šlofík“, je to...