Tvorba obsahové SEO strategie
Obsahová SEO strategie je určena pro zákazníky, kteří mají realizovanou analýzu klíčových slov. Bez této základní analýzy nebudete moci efektivně a správně stanovit další postup budování obsahu.
V obsahové strategii stanovuji publikační priority, identifikuji největší publikační příležitosti. Porovnávám možný dosah jednotlivých témat, afinitu k byznystu a konkurenčnost jednotlivých výrazů nebo témat.
Základním pilířem pro obsahovou strategii je sběr dat, analýza a jejich následné vyhodnocení.
Cílem obsahové strategie je:
- Identifikace vhodných témat, které jsou příslibem vysoké a ideálně konverzní audience
- Identifikovat obsahové příležitosti, na které můžeme generovat novou organickou návštěvnost
Kategorie: | SEO služby |
---|
Proč budovat obsah
- Budování obsahu musí vždy korespondovat s jedním nebo více marketingovými cíli
- Díky velmi kvalitnímu obsahu můžeme získat zpětné odkazy
- Budování kvalitního a relevantního obsahu bude zvyšovat vaši organickou návštěvnost
- Kvalitním obsahem budete generovat nové konverze a leady
- Díky novému obsahu budete zvyšovat brand awareness (budování povědomí o značce)
- Budování obsahu je základní součástí obsahového marketingu
Výstup obsahové strategie - redakční a publikační plán pro jednotlivé kategorie
Výstupem obsahové strategie je pdf dokument, který doporučuje postup při tvorbě obsahu, doporučuje prioritně zpracovávat určitá témata s ohledem na jejich možný dostah, nízkou konkurenčnost a vztah k byznysu webového projektu.
Obsah výstupu Tvorba obsahové strategie.
Manažerské resumé tvorby obsahové strategie. Doporučení těch nejdůležitějších a nejefektivnějších obsahových kroků.
Konkrétní obsahová doporučení na základně vyhodnocení analýzy klíčových slov.
Doporučení TOP obsahu dle hledanosti a konkurenčnosti Google.
Obsahová analýza
Obsahová strategie vychází z analýzy obsahu webového projektu. Základním podkladem obsahové analýzy je analýza klíčových slov (klíčovka). U hledaných klíčových slov a frází dělám parcelování dat (shlukování), očišťování a následné shlukování do tématických bloků. Chcete-li podívat, jak tvořím analýzu klíčových slov, podívejte se do článku Postup analýzy klíčových slov v mém blogu o SEO.
Tvorba obsahu - naplňování obsahové strategie
Nechte si vytvořit unikátní, informačně hodnotný, originální popisek produktu, který vás odliší od ostatních eshopů na trhu. Obsah je tvořen podle metodiky Googlu pro rok 2019 (více v mém článku High Page Quality Rating - důležité parametry hodnocení kvality stránky Googlem).
Více se dozvíte ve službě SEO copywriting.